loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی با لینک مستقیم
admin بازدید : 464 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (2)

| دانلود فیلم Extraction 2015 با لینک مستقیم از سرور سایت |

|| کیفیت BluRay 720p اضافه شد ||

لینک IMDB

ژانر : هیجان انگیز

کيفيت : BluRay 720p

امتياز : 3.8/10

فرمت : MKV

حجم : 700 MB

محصول : کانادا

کارگردان : Steven C. Miller

بازيگران : Bruce WillisKellan LutzGina Carano

خلاصه داستان : یکی از عاملین سابق CIA توسط یک گروهک تروریستی ربوده می شود. زمانی که پسرش متوجه می شود هیچ نقشه ای برای نجات پدرش در کار نیست، خودش عملیاتی را برای آزاد سازی پدرش راه اندازی می کند.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط موزیکیوم در تاریخ 1399/05/29 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

من خودم همیشه اخبار مهم رو از سایت شما دنبال میکنم ولی دوستم همیشه میگه شما باید یه همکاری با وبسایت موزیکیوم داشته باشین.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
\
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی